Nu ai nici un produs in cosul de cumparaturi

Stimate Client,
Acum e mai simplu ca oricand sa alegi produsele Oti!
Fiecare comanda plasata de Luni pana Vineri inainte de ora 12:00 va fi predata curierului in aceeasi zi, cu estimare de livrare in urmatoarea zi lucratoare. De exemplu, daca ai plasat o comanda Luni la 10:30, vei primi produsele in cursul zilei de Marti, iar daca ai plasat comanda la 12:30, ea va fi ridicata de curier Marti si va fi livrata Miercuri (exemplul este valabil pentru zilele lucratoare).
Deschiderea coletului la livrare
La oti.ro platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit in stare perfecta ce ai comandat. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe oti.ro. Acesta ofera clientilor posibilitatea de a verifica daca produsul/produsele comandate se prezinta in stare perfecta la livrare.
Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este valabil doar pentru produsele care sunt expediate prin intermediul firmei de curierat Fan Courier si daca soliciti in mod expres acest serviciu echipei noastre de Vanzari inainte de trimiterea coletului.
Tariful acestei optiuni este 5 lei/expeditie fara TVA.
Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
“Deschiderea coletului la livrare” este un serviciu care se aplica tuturor produselor comercializate pe site-ul www.oti.ro. In momentul livrarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu se afla în stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, poti refuza comanda. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior, dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul verbal nu mai poate fi completat. In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa ce ai achitat comanda, doar in prezenta curierului.
Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport sunt asigurate de catre vanzator.
NOTA: Verifica coletele in momentul livrarii, orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat este nula!
DISCLAIMER: FAN Courier lucreaza dupa programe si organizari proprii, independente de cele ale vanzatorului si care nu sunt afectate de programul firmei. Eventualele intarzieri ce pot aparea in procesul de livrare tin strict de firmele de transport. Livrarea prin intermediul FAN Courier se realizeaza conform standardelor si procedeelor specific implementate si folosite de catre aceasta firma. Nu suntem raspunzatori de intarzierile sau erorile provocate din vina acestei firme. FAN Courier dispune de agentii in orice judet de pe teritoriul Romaniei, agentii prin care va trece fiecare expeditie din acea zona. Localitatile aflate la distante indepartate de agentia teritoriala pot avea intarzieri la livrare.