Stimate Client,

Acum e mai simplu ca oricand sa alegi produsele Oti!

Fiecare comanda plasata de Luni pana Vineri inainte de ora 12:00 va fi predata curierului in aceeasi zi, cu estimare de livrare in urmatoarea zi lucratoare. De exemplu, daca ai plasat o comanda Luni la 10:30, vei primi produsele in cursul zilei de Marti, iar daca ai plasat comanda la 12:30, ea va fi ridicata de curier Marti si va fi livrata Miercuri (exemplul este valabil pentru zilele lucratoare).

 
1. Taxe de transport 
Asiguram transportul direct la punctul de lucru sau puteti opta pentru a ridica comanda din sediul Fan Courier cel mai apropiat. Produsele comandate vor fi livrate prin reteaua FAN Courier. Taxa de livrare se calculeaza in functie de destinatie si de greutatea coletului si se afiseaza automat in cosul de cumparaturi inainte de a finaliza Comanda.
 
2. Termene de livrare
In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online oti.ro se incadreaza intre 1 zi si 2 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii, in intervalul orar selectat de dumneavoastra in momentul lansarii comenzii. In cazul in care exista exceptii de la aceasta regula, veti fi instiintat de indata prin intermediul unei convorbiri telefonice generate de operatorii nostri sau prin intermediul email-ului, asteptandu-se acceptul dumneavoastra corespunzator termenului de livrare.
 
→ Descopera Acoperirea FAN Courier aici.
 
 
3. 

Deschiderea coletului la livrare

La oti.ro platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit in stare perfecta ce ai comandat. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe oti.ro. Acesta ofera clientilor posibilitatea de a verifica daca produsul/produsele comandate se prezinta in stare perfecta la livrare.

Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este valabil doar pentru produsele care sunt expediate prin intermediul firmei de curierat Fan Courier si daca soliciti in mod expres acest serviciu echipei noastre de Vanzari inainte de trimiterea coletului.

Tariful acestei optiuni este 5 lei/expeditie fara TVA.

Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

“Deschiderea coletului la livrare” este un serviciu care se aplica tuturor produselor comercializate pe site-ul www.oti.ro. In momentul livrarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor. In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzii, implicit a tuturor produselor livrate.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu se afla în stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, poti refuza comanda. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior, dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul verbal nu mai poate fi completat. In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, solicitarea pentru deschiderea coletului se poate efectua inainte de a achita comanda sau dupa ce ai achitat comanda, doar in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in cont in cel mai scurt timp. In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport sunt asigurate de catre vanzator.

NOTA: Verifica coletele in momentul livrarii, orice reclamatie ulterioara conform careia coletul a ajuns deteriorat este nula!

 

DISCLAIMER: FAN Courier lucreaza dupa programe si organizari proprii, independente de cele ale vanzatorului si care nu sunt afectate de programul firmei. Eventualele intarzieri ce pot aparea in procesul de livrare tin strict de firmele de transport. Livrarea prin intermediul FAN Courier se realizeaza conform standardelor si procedeelor specific implementate si folosite de catre aceasta firma. Nu suntem raspunzatori de intarzierile sau erorile provocate din vina acestei firme. FAN Courier dispune de agentii in orice judet de pe teritoriul Romaniei, agentii prin care va trece fiecare expeditie din acea zona. Localitatile aflate la distante indepartate de agentia teritoriala pot avea intarzieri la livrare.

  
 
Metode de plata
Clientii oti.ro pot achita contravaloarea produselor achizitionate folosind urmatoarele metode de plata: plata online prin card bancar, plata in numerar sau ramburs la livrare si plata prin transfer bancar (ordin de plata).
 
1. Plata online prin card bancar
Clientii pot achita produsele comandate in momentul lansarii comenzii prin selectarea metodei de plata online prin card bancar. Platile online sunt procesate de LibraPay, fiind acceptate cardurile Visa, Visa Electron, Mastercard si Maestro. Datele cardului bancar nu vor fi stocate pe serverele oti.ro sau LibraPay. De asemenea, pentru a asigura securitatea tranzactiilor este folosit sistemul 3D Secure.
  
2. Plata in numerar la livrare
Clientii pot opta de asemenea pentru plata integrala in numerar in momentul livrarii produselor comandate. Contravaloarea totala a comenzii este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii.
 
3. Plata prin transfer bancar (Ordin de Plata)
In momentul confirmarii telefonice a comenzii clientii pot solicita emiterea unei facturi proforme pentru achitarea contravalorii comenzii prin ordin de plata. Produsele comandate vor fi livrate numai dupa confirmarea platii de catre Oti.
 
Loading...
Theme Settings